luni, decembrie 1

Megatron & Bricostory

pt ca azi e Ziua Nationala, HBO a difuzat numai productii romanesti. astfel am avut ocazia sa vad 2 scurt metraje d'ale noastre.
eu am mai vazut scurt metraje laviata mea, unele mai bune altele mai proaste. insa nu pot spune ca am o cultura a lor, ca le inteleg pe deplin si ca mesajul lor ajunge la mine in forma care trebuie. in decriptarea lor eu merg pe ideea simpla ca trebuie sa-mi inspire ceva, sa ma lase cu un sentiment. daca nu reusesc inseamna ca sunt varza.

primul scurt metraj vizionat a fost Bricostory. o porcarie din punctul meu de vedere. o gagica se duce la Bricostore ca sa-si cumpere chestii pt amenajarea noii locuinte. acolo vine si iubitul ei iar impreuna cei doi vor cumpara cele de trebuinta. vor trebui insa sa mai astepte nitel pt ca asta e nitel ocupat cu niste telefoane. un angajat Bricostore se ataseaza de fata si ii ofera ajutorul lui neconditionat. doar ca tipu' asta e un pic retard, vorbeste foarte tare si poate fi usor descris ca un pampalau. pana la urma termina ala telefoanele, cumpara ce zice gagica, se ciondanesc nitel si pleaca. si asta a fost scurt metrajul.
deci despre ce plm a vrut asta sa fie? despre un pampalau angajat la Bricostore sau despre doi oameni care isi cumpara chestii d'acolo? ce a vrut sa arate filmuletu' asta, scene de viata cumva? sincer sa fiu, eu nu cred sa se gaseasca pe la vreun magazin d'asta mare un angajat atat de tembel ca asta din filmulet. deci nu prea reflecta realitatea...asa ca ce naibii vrea el sa demonstreze? probabil ca tipa care l-a regizat a zis ca daca se scarpina in cur ducand mana prin fata buricului o sa faca cea mai tare chestie ever. uite ca n-ai facut nimic, desteapto! ori sunt eu prea prost si nu reusesc sa vad geniul...
nota 5 merita!

al doilea scurt metraj a fost Megatron. asta intr-adevar, acest scurt metraj este o scena de viata. in care un baiatel e dus de ziua lui la Mc'Donalds, de catre mama lui divortata, unde el isi doreste foarte tare sa se intalneasca cu tatal lui. si chiar recurge la smecherii pt ca asta sa se intample. filmuletul este simplu, dar asa in simplitatea lui si prin puterea mesajului iti da de gandit si te convinge ca e ceva de capul lui.
i-am dat nota 7!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!