miercuri, ianuarie 28

soul fly

intr-un final mi-am luat si eu bilet la Soulfly.
nu stiu de ce am amanat atat de mult treaba asta, ca in mod normal mi-as fi comandat bilet din prima secunda in care acest lucru ar fi fost posibil. in ultimul timp, si as putea chiar spune in ultimul an, nu am mai avut dispozitia aia "dementiala" de a asculta muzici tari, zgomotoase si puternice (decat la volan), am devenit parca mai calm din punct de vedere al preferintelor muzicale. acum am dat-o pe bossa nova, artisti brazilieni si jazz.
dar vreau totusi sa ma duc pt a incerca o mica eliberare din chistul in care traiesc si de ma pune fata-n fata cu paranoile mele. cand am fost la celalalt concert, la Timisoara acum 3 ani, am stat tot timpul cu frica sa nu-mi sara telefonul din buzunar, sa nu-mi pierd geaca strans legata de mijloc, sa nu ma loveasca aia din spate ori sa-mi pierd locul din fata scenei. mi-a placut concertul, dar nu pot spune ca l-am si trait. daca l-as fi urmarit de pe scaun ar fi fost acelasi rahat. de data asta vreau si ceva descatusare...

cu ocazia asta, daca tot o sa fiu in Bucuresti, o sa ma duc si cu bicicleta la service ca sa-i fac odata franele si vitezele :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!