sâmbătă, decembrie 13

nema Mos Craciun anu' asta

anu' asta nu ma mai simt Mos Craciun si nici nu-mi mai vine sa ma dau drept el, asa cum am facut-o anul trecut.
e drept ca n-au venit sarbatorile si zapada, da' nu ma mai simt la fel ca anul trecut cand spiritul Craciunului era prezent in sufletul meu. anu' asta ma simt mai gol pe interior si mai singur in casa asta goala.nu-mi mai vine sa impodobesc casa, bradul si sa fac pe Mosul...

am baut o bere si astfel gandurile pe tema asta s-au dus si ele odata cu berea-n stomac si nu mai stiu tot ce voiam sa scriu, ca de ceva zile ma tot gandesc de ce nu mai am eu chef de Sarbatorile astea...

si oricum, din cauza cicatricei de pe nas nu mai pot sa fac pe Mosul ca p'asta n-am cum s-o ascund si imediat s-ar prinde smecherii aia mici cum sta treaba :D

3 comentarii:

fii sincer(a)!