sâmbătă, decembrie 13

a naibii creatura

am ramas prost azi...interzis, fara cuvinte, fara vlaga si cu picioarele tremurand...

...am vazut-o pe fata cu care voiam sa ma duc la Madame Butterfly.

Doamne cat de frumoasa e femeia asta, nu-mi vine sa cred! cand a intrat azi pe usa magazinului am ramas efectiv ca prostu', si cu gura cascata. nu stiam ca o sa vina si m-a luat astfel prin surprindere, pe loc transformandu-ma intr-un idiot.
am indrugat eu cateva cuvinte acolo insa fara a primi vreun feedback din partea ei.
in schimb, a naibii creatura de femeie ce e ea, era fara stare si se tot fataia nervoasa prin magazin sub privirile mele si uimirea-mi fara de margini in fata unei femei frumoasa. bine ca nu mi-a cazut limba peste chitanta pe care o scria maica-sa ca ma faceam naibii de ras, caci efectiv nu-mi venea sa-mi cred ochilor si scoteam sunete de uimire si cu voce tare mi se plimba limba-n gura printre cuvintele de admiratie la adresa ei. iar maicasa era chiar in fata mea :)

ce sa mai ma...zici ca n-ai avut noroc pe lume cand vezi o astfel de femeie cum se desfasoara pe sub ochii tai...trasa prin inel, trup in forma de clepsidra, bruneta cu parul ondulat, ochi energici, fundulet obraznic...exact genu' ala de femeie in fata careia eu sunt un neputincios cu genunchii moi.

luni ma duc peste maicasa si ii spun "cucoana, matale sa n-o mai aduci pe fieta aici ca ma bagi in boala! tu asculta bine la mine ca eu nu stiu ce fac daca o mai vad si apoi ma ai pe constiinta!" :D
ferice de ala care o are!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!