joi, decembrie 18

bună zâua!

cica ziua buna se cunoaste de dimineata, insa si ziua zbuciumata, ziua interesanta :)

inca de cand am ajuns la serviciu azi de dimineata mi-am dat seama ca o sa am o zi interesanta, impiedicata si amuzanta. ma invarteam de colo colo prin firma, cam ca un coi in caldare, si parca nimic nu iesea din zbaterea aia a mea. ma duceam sa fac un lucru, pe drum uitam si ma apucam de altceva si tot asa. ma gandeam sa mai fac ceva, uitam si-mi aduceam aminte abia cand era destul de tarziu. pana la urma le-am rezolvat pe toate, insa ce-am mai alergat...
cred ca am pierdut si 10 lei cand am fost sa platesc gazele, ca nu mai stiu daca am bagat banii in portofel sau in buzunar. in buzunar nu i-am gasit atunci cand i-am cautat, iar in portofel mai aveam cateva bancnote de 10 lei, asa ca nu mi-am putut da seama care e cea cu pricina. io zic totusi ca am bagat banii in portofel, ca pareau a fi mai multe bancnote decat stiam eu.
pe urma am fost la sora-mea sa-i iau bagajul si cand am plecat am facut dreapta pe unde nu trebuia, am zis sa incerc un traseu nou, si astfel m-am pierdut. dar n-am regretat, caci asa am avut parte de cea mai frumoasa experienta a zilei.
cu un fundal sonor asigurat de Stan Getz, m-am plimbat pe niste strazi bucurestene pe care nu mai fusesem pana atunci, strazi inguste cu cladiri vechi si frumoase, fermecatoare si in mod sigur pline de povesti. din pacate, unele dintre ele erau in demolare sau in paragina. Bucurestiul ar fi frumos el asa daca ar avea parte de un arhitect-sef mai cu bun gust si bun simt. e oribila alaturarea de termopane si alucubond cu zidarie, lemn si arhitectura vintage. exact dampulea arata orasu' asta, nu are un stil urbanistic, o linie arhitecturala de la un capat la altul al unei strazi. trist...
prin zona strazii Buzesti am fost mai exact, asta fiind singurul reper cunoscut pe care l-am putut lua. am mai vazut pe drum o "zona" in care erau numai magazine d'ale lu' Matache macelaru'. pana la urma am reusit sa ies in Piata Victoriei, exact de unde plecasem :))
mai apoi, in timp ce-mi legam marfa, am reusit de mi-am scrantit degetul aratator de la mana dreapta, cel cu care greu dau SPACE acum. bine, nu cred ca l-am scrantit in adevaratul sens al cuvantului, insa l-am fortat pana l-am dat mult pe spate, iar acum ma doare. cu incidentu' asta am incheiat seria traznailor pe ziua de azi, insa am reusit astfel sa-i pun capac :D

maine o sa plec de foarte de dimineata la Calarasi, iar la intoarcere o sa ma apuc de inventar :((
as renunta la o zi de concediu numai sa nu particip la inventar. il urasc! si eu nu prea urasc chestii...

ma simt tare obosit. as vrea sa scriu despre anu' asta care in curand se va incheia, sa-i fac recensamantu', balanta si sa trag linie, dar imi fug toate gandurile atunci cand ma apuc de scris. daca totusi nu voi apuca sa fac asta, sa consemnez totusi ca am avut un an bun, chiar daca a fost primul fara tata.

later edit:
nu m-a lasat mama pana nu mi-a pus cireasa pe tortul zilei de azi, caci m-a luat sa-i urc plapomele pe sifonier :))
are si ea un fix, in fiecare iarna scoate plapomele pe balcon la aerisit, apoi le face sul, baga naftalina in ele si ma pune pe mine sa le asez pe sifonier. nu urasc treaba asta, dar in mod sigur ma scoate din sarite :D

3 comentarii:

  1. daca intoarcerea ta e dupa craciun atunci iti urez sarbatori linistite

    RăspundețiȘtergere
  2. nu nu, ma voi intoarce chiar diseara ;)
    faza naspa e ca dupa trezit de foarte de dimineata si umblat toata ziua, diseara o sa mai am parte si de ceea ce urasc mai mult, adica de inventar :(

    multumesc oricum pt urari :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Incearca sa apesi pe SPACE cu degetul mare - asta ca un sfat. ;)
    Tocmai eram gata sa te contrazic si sa-ti spun ca mie-mi plac capitala asa cum este ea, asa dezordonata, asa deampulea, si etc... dar acum stau si ma-ntreb, oare eu stiu ce vorbesc uneori sau ma contrazic doare de dragul de a ma contrazice? :)
    In conclzie, ai dreptate, capitala asta are nevoie de un arhitect mai bun.
    Take care!

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!