joi, noiembrie 20

spune-mi si mie te rog adresele lu' X si Y

nu vad nici un rost in a face aceasta insemnare, dar o voi face totusi in virtutea inertiei scriiturii pe blog.

dupa aproape doua luni de cand nu ne-am mai vazut, de cand nu ne-am mai vorbit, de cand nu mai stim nimic unul de altul...ea imi trimite un mail si ma roaga sa-i dau doua adrese. asa, scurt...da-mi adresele lu' X si Y ca am nevoie. multam!
cu placere, uite adresele: ...

odata candva ne-am marturisit reciproc "prietenia ta e foarte importanta pt mine", iar acum eu nu dau nici un semn timp de doua luni si tot ce-mi spune e sa-i dau doua adrese de mail?! tare dragut si amuzant :))

eu cand sunt in pase proaste, eu nu scriu. ca daca as scrie m-as face de ras. pana si eu as rade de mine si d'aia nu-mi vine sa scriu. nu e de ajuns ca fac blogu' ilizibil, eu unu' stiu ce salasuieste acolo, mi s-ar face rusine de asta si nu mai scriu. sa spun ca-s prost nu e greu. dar sa mai spun si de ce...pai asta e cu adevarat o provocare.

=====================================================

halal noroc la femei am si eu! :))

cand am venit de la serviciu m-a agatat o gagica.
gagica asta era o bezmetica. iesise de printre blocuri si ma intreba pe mine cum se ajunge in cartierul in care tocmai se afla. n-am vazut-o bine la fata ca statea in semi-intuneric. cand m-am apropiat de ea a fugit repede ca oprise o masina care o vazuse si care voia sa o ajute (evident ca soferul, nu masina :D). asta s-a dus repede la masina "ma luat si pe mine?" la la la lu lu lu. pana la urma n-a mai urcat. eu am stat locului sa vad faza si daca proasta se urca la ala in masina, care ala mai era cu doi barbati inauntru. asta n-a urcat si m-am oferit totusi s-o ajut. ii spun sa ma urmeze in timp ce revoltata ii bodoganea p'aia din masina ca ei voiau s-o futa si nu s-o ajute, ca asa sunt barbatii cand vad o femeie se gandesc doar la pizda (exact astea au fost cuvintele ei!). m-am uitat eu fugitiv la ea si nu mi-a placut deloc ce am vazut. era machiata urat, cred ca ii cursese rimelul si avea strabism. s-a prezentat si mi-a spus ca trebuie sa se intalneasca cu cineva, sa o ia cu masina. pt ca eu mergeam prea repede pt ea m-a apucat de brat. chiar daca simteam o usoara repulsie fata de ea n-am zis nimic, am lasat-o si i-am spus ca o conduc spre statia de autobuz, ca de acolo o poate lua foarte usor cine o asteapta. asta ca nu, cum sa stea ea in statia de autobuz. daca am vazut-o ca e zurlie si ca miroase oleaca a bautura, eu am lasat-o in pace si i-am spus ca merg in alta directie. ea mi-a multumit si la plecare mi-a atins usor umarul in semn de multumire.
mda...peste una mai sanatoasa care voia sa ajunga in alt cartier decat cel in care se afla n-am putut sa dau.
da' nu-i bai, ca eu am soarta de bani gratisi. cu astia de azi ma duc sa ma tund si imi iau odorizant la masina :D

cand m-a atins aia pe umar mi-am adus aminte de o faza care m-a cutremurat, atat la propriu cat si la figurat.
urcam eu intr-o seara spre casa. din fata coborau doua fete si un baiat care tocmai iesisera de la liceu. eu urcam incet, cu capul in pamant si gandindu-ma la ale mele. cand au trecut pe langa mine, din mers, una dintre fete mi-a strans usor bratul stang. nu m-am uitat la ea, n-am exclamat nimic, nu am intors capul...n-am avut nici o reactie vizibila. dar in sufletul meu s-a produs ditamai cutremurul. stransoarea ei a ramas pt cateva clipe ca o menghina pe bratul meu. ma apasa si nu-mi dadea liniste. eram ca in pictura aia a lu' Da Vinci in care divinitatea il atinge pe om cu degetul. asa si eu...o mana feminina imi cuprinsese bratul in stransoare.
restul...e tacere!