joi, noiembrie 6

el aici, ea acolo | eu cu mine

pe mine ma doare cand prietenii mei sufera. iar acum astia doi trebuie sa se separe. ea va pleca in alt oras sa munceasca un job fain iar el va ramane la locul lui. sau va pleca si el dupa ea. lucru care m-ar intrista si mai mult, ca e nasol sa ai prietenii la mare distanta de tine.
si beau bere si ma oftic pt ei acum. si ma pun in pielea lui si traiesc ce traieste si el, ca sa simt si eu cum e viata. iar asta ma oftica in plus. de parca nu-mi era d'ajuns ca ma gandeam la cum or sa mearga ei d'acum incolo, cum or sa se certe, cum or sa se mai iubeasca si cat...
sunt prietenii mei si ma doare cand vad ca sufera. dar ma doare si pt ca strica ceva ce eu nu am dar pretuiesc. sunt si eu un pic egoist...
ma gandesc ca asta va fi un test pt ei si o buna ocazie de a invata sa comunice. daca distanta ii va despartii inseamna ca sunt slabi ori ca nu sunt facuti unul pt altul. cel putin asa imi spune mie ratiunea, ca simtirea nu stie cum e cu astea.