duminică, noiembrie 30

busuioc sub perna mea

se spune ca in noaptea de dinainte de Sf. Andrei, domnisoarele (adica fetele nemaritate) trebuie sa-si puna busuioc sub perna ca sa-si viseze ursitul. in spiritul acestei traditii mama mi-a pus azi-noapte busuioc sub perna ca sa-mi visez ursita si sa ma insor naibii odata :))
nu sunt fata, nu sunt gay, da' cu toate astea eu azi noapte am dormit cu busuioc sub perna...si am mai si visat :D si chiar am visat o fata...
nu stiu daca saptamana asta am visat ceva, da' uite ca azi noapte cand chiar trebuia sa fac asta am facut-o ca la carte.

si pe cine altcineva puteam eu sa visez, daca nu pe ea??? si chiar am avut de-a face cu ea intr-o situatie pe care mi-o doresc si in viata reala, ca poate d'aia am visat eu asta pt ca imi doresc foarte mult sa se intampla si pe bune, nu doar in vis. e vorba de asa-zisa mea razbunare.
se facea ca eu eram cu masina la un depozit si trebuia sa incarc. si suna telefonul. dupa atata vreme in care nici unul altuia nimic nu si-a mai spus, ea ma suna pe mine. pana l-a urma a fost doar un bip, dar eu am stat ceva vreme cu telefonul in mana uitandu-ma la numele ei cum licare pe telefon si gandindu-ma daca sa raspund sau nu. pana m-am gandit eu ea inchisese. m-am dus in masina ca sa fiu singur si sa am liniste. am sunat-o.
- salut! ce mai faci? n-am mai vorbit de mult timp, nu m-ai mai cautat...
- pai cum era sa te mai caut daca ultima data cand am vorbit la telefon m-ai facut sa ma simt ultimul om si m-ai denigrat? tot timpul numai asta ai facut...te-ai folosit de mine si m-ai tratat ca pe un clown! iar tu acum ma intrebi de ce nu te-am mai sunat? s.a.m.d.
pana la urma ea s-a saturat sa ma auda cum o cert si a inchis. iar apoi l-am vazut pe tata si m-am pus cu cearta pe el ca de ce n-a avut grija de sanatatea lui >:D<

si uite asa, domnisor fiind si cu busuioc sub perna, eu am visat o fata cu care m-am certat.
acu' imi dau eu seama ca de fapt am visat o fata dar pe care n-am vazut-o ci doar am auzit-o. deci cum ar veni...n-o sa ma insor la anu' :D

3 comentarii:

  1. :) mai stii?! important e ca era. daca tu chiar vrei, pana la urma o sa-ti fie mireasa. important e sa vrei destul de mult

    RăspundețiȘtergere
  2. haoleo ce cuvinte mari spui tu acolo...

    RăspundețiȘtergere
  3. pe probate. eu am incercat odata. :)

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!