marți, octombrie 21

ingropa-mi-as timiditatea la 13 metri sub pamant

e misto asa sa flirtezi, sa vanezi privirea unei femei, s-o vezi cum se uita la tine si rusinoasa isi retrage ochii atunci cand vede ca o prinzi :)
dar ce te faci cand trebuie sa treci la urmatoarea etapa de dupa flirt, cand trebuie sa te bagi in seama cu femeia? eheee...aici e buba ma baiatule!

cu buba asta am avut azi de-a face. am intalnit pe santier, la Calarasi, o tanti draguta care avea o faina expresie de delicatete pe fata. am admirat-o vreme de cateva secunde pana cand m-a suprins si s-a uitat fix in ochii mei. fusesem descoperit! a urmat apoi incitantul si clasicul joc de-a soarecele si pisica cu privirile...cand se uita ea dupa mine, cand eu dupa ea, si tot asa pana s-a ajuns la punctul in care trebuiau sa apara si vorbele in acest joc al privirilor, ca doar n-o fi sa te uiti intr-una unu' la altu'. devine patetic la un moment dat. din fericire pt mine ea a fost cea care a spart gheata, insa situatia a fost de asa natura incat un dialog in acel moment nu a fost posibil. si nici dupa, caci a trebuit sa plec.
s-ar putea sa ma mai duc si maine. poate am norocul si o vad din nou :)

concluzia: rusine, rusine, rusine sa imi fie!