duminică, august 17

ce e prea mult strica

pot spune ca am ajuns la saturatie in ceea ce priveste femeile.
mi s-a cam luat de ele, nu fizic ci doar vizual. in fiecare zi vad o groaza de femei bune, femei frumoase, femei futabile, femei de femei, incat mi s-a luat. deja am obosit sa intorc capul dupa ele, sa le admir, sa le gasesc frumoase.
e greu sa fii barbat vara si mai greu e sa si conduci masina prin oras vara. ispite la tot pasul, oriunde te uiti cu ochii vezi femei care de care mai frumoase si care te imbie cu trupul si look-ul lor sa te uiti dupa ele si sa intri cu masina in stalp. intentionat ori fara sa vrea femeile sunt vara ca niste sirene care atrag barbatii inspre ele si ii fac sa se izbeasca de stanci.
in fiecare zi vad atat de multe femei faine incat incep sa dau in platitudini cu ele, sa ma plictisesc de ele. de curand am inceput sa le injur "firati ale dracu' cu curu' vostru si bunaciunea din voi!"
nu-i vorba ca as trece in partea cealalta, cum le place prietenilor sa-mi spuna atunci cand le marturisesc prin ce trec, dar pur si simplu mi s-a cam luat de atatea femei bune :D o spun cam cu jumatate de gura pt ca nici eu nu cred asta...ochii ma tradeaza :))

nasol la faza asta e ca simt asa cum simpla prezenta a unei femei nu ma mai incita. si asta pt ca in mod sigur mai sunt zeci ca ea si probabil ca pe una dintre ele o s-o vad in urmatoarele zece minute. ceea ce se si intampla :)
de aceea cred eu ca n-o sa-mi insel iubita. ca s-o insel trebuie s-o fac cu cea mai cea femeie (ca doar trebuie sa merite efortul si riscul si investitia) si cum e tare greu sa stabilesti asta mai bine nu ma mai complic. stau cuminte cu fata mea si nu ne fac probleme.
acu', fata mea fiind, sunt curios ce motive o sa am ca s-o insel...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!