joi, septembrie 11

eu. si ea?


(this love is a strange love)

odata candva am spus "ma uit la ea si-mi dau seama ca nu e chiar cea mai frumoasa femeie din lume". acum imi vine sa adaug si "desi m-am indragostit de ea, nu e chiar femeia potrivita pt mine".
ma doare sufletul sa spun asta, dar daca asa simt asa trebuie sa spun. eu sunt mai profund si ea mai superficiala cu chestiile la care eu tin mult. pana acum am crezut ca se arata asa superficiala doar ca sa ma tina pe mine departe de ea (chiar si acum in acest moment cred asta), dar in urma cu cateva ore am simtit ca n-ar mai fi asa.

nu stiu ce sa mai zic. pe bune. deci chiar nu stiu ce sa scriu in acest moment. sunt confuzat...
acum cateva ore cand eram cu ea si-mi incoltise in minte acest gand stiam exact care-i treaba.

deci nu pot sa scriu. ratiunea ma pune sa scriu ceea ce simt iar simtirea imi spune ca nu, ca de ce scriu asta ca nu e adevarat...

si ce e si mai rau...e ca simt cum ea s-ar potrivi cu el, cu prietenul meu. iar asta ma doare foarte tare :( de mult ma gandisem la asta, iar azi cand i-am povestit despre el am simtit cum ca ei doi s-ar potrivi mai bine decat ea cu mine. a fost ceva in reactiile ei care m-au facut sa ma gandesc la asta.
si nu, nu regret ca i-am povestit despre el. niciodata nu trebuie sa (ma) mint ori sa insel ori sa ascund adevarul.

nu-mi vine sa cred in absolut niciun cuvant din astea pe care le-am scris eu mai sus. absolut niciunul!

she's my guilty pleasure...

-------------

iar tu...da, TU, tu sa NU! tu sa nu nimic! nu tu telefon, nu tu apel, nu tu sms, nu tu offline, nu tu nimic, M-AI INTELES! nu ma intereseaza sa-mi spui ca ai stiut tu ca se va ajunge la asta, si asa si pe dincolo. pur si simplu NU! NU si nimic cu tine de acum incolo!