luni, august 11

viata fara dragoste poate fi chiar ok

ma...da' de ce ne indragostim noi oamenii?

sex putem face si fara a fi indragostiti iar in viata ne putem descurca si fara a avea o partenera alaturi. e drept ca se mai simte cateodata nevoia unei prezente de sex opus in viata noastra, da' cred ca putem trece si peste asta. asta numai in cazul in care te ai bine cu tine, ca altfel ai nevoie de careva care sa te ajute cu tine insuti.
pai...daca stii sa calci, sa faci mancare, sa speli, daca banii pe care ii castigi iti ajung foarte bine, cu sexul nu ai probleme (ca in ziua de azi e pizda peste tot) si te mai si intelegi bine pe tine insuti...ce nevoie mai ai sa te indragostest? de ce ti-ai mai dori pe cineva langa tine din moment ce tu te descurci de unul singur cu toate alea?
ma gandeam azi pe drum ca ce nevoie mai am eu de dragoste. daca as avea un salariu mai mare poate chiar as reusi sa traiesc si fara sa ma indragostesc. stiu sa calc, sa spal, la mancare ma pricep cat de cat iar cu putina disciplina as reusi sa gatesc si mai bine decat acum, gagicile se uita dupa mine pe strada si daca m-as si baga in seama chiar n-as duce lipsa, ca oricum nu sunt atat de obsedat dupa sex pe cum credeam, iar eu cu mine ne intelegem foarte bine. asa ca ce nevoie as mai avea de altcineva din moment ce eu singur pot sa traiesc foarte bine?
bine...mai apare cateodata nevoia de a comunica foarte deschis si foarte apropiat cu cineva, da' daca scriu pe blog, beau o bere si ma culc, a doua zi sunt fresh si nu mai am treaba de nevoile avute cu o zi inainte.

nu zic ca as vrea sa nu ma mai indragostesc si ca o sa traiesc singur pana la moarte, dar daca se poate sa o duc bine si fara, de ce sa nu o duc?
stau si ma intreb daca sunt intr-o stare d'aia de autosuficienta sau pur si simplu sunt atat de multumit de mine si de egoist incat nu vad de ce mi-as bate capul si cu altcineva. habar n-am! ...

cu un pic de disciplina si cunoastere de sine omul poate fi capabil de orice si cred ca si de o viata fara dragoste...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!