luni, august 11

Apocalypto (2006)

io stiam ca Apocalypto (2006) e un film regizat de Mel Gibson, vorbit in limba maiasa si cu un tip care alearga de cand incepe filmul si pana se termina. pana la urma n-a fost chiar asa...adica tipul a alergat cam ultimul sfert din film, nu pe toata durata lui :D
de mult timp n-am mai vazut un film tinandu-mi sufletul strans la gura. foarte tare Apocalypto asta! un film foarte bun! e tare pt ca e despre maiasi si actorii nu vorbesc engleza cum se intampla in 99% din filmele de genu' asta, ci vorbesc maiasa, fapt ce-i confera filmului un farmec aparte si un respect anume, "uite dom'ne cum s-au chinuit ei sa invete limba asta ca sa-ti imprime o puternica impresie de autenticitate". toata actiunea se intampla astfel incat sa te intrebi mereu "oare ce se va intampla acum? o sa supravietuiasca? cum reuseste sa scape?", adica esti tot timpul in tensiune, cu sufletul la gura si cu adrenalina pulsand prin vene. e un foarte bun film de entertainment, asta pt cine gusta faza cu limba maiasa.
felul in care a fost filmat mi-a adus aminte de documentarele Discovery si chiar ma gandeam "iete ce misto, ma uit la film si am impresia ca sunt pe Discovery...ce dastept sunt! :D" povestea este cea care asigura farmecul filmului, din ea pleaca toate calitatile acestuia.
finalul e super tare!
i-am dat nota 9!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!