sâmbătă, august 9

losing my touch

cu ceva vreme in urma am observat o chestie ciudata la mine...nu mai am inspiratia de a face un buchet de flori.
m-am trezit uitandu-ma la flori fara ca sa-mi mai inspire ceva. nu le mai vedeam frumoase, nu le mai simteam armonia si nici nu mai aveam idei de buchete. pt mine asta e un semn ca ceva naspa se intampla in mine. apoi am observat ca si in alte cazuri simtirile mele s-au aplatizat si ca parca as fi acoperit cu celofan, adica ma uit la ceva ce odata ma impresiona, ceva-ul asta incearca sa se reverse asupra mea numai ca fiind acoperit cu celofan nimic nu ma poate atinge si se mai si prelinge de pe mine fara sa lase vreo urma.
cantecul zice asa: "I'm losing my touch", si tot asa zic si eu "mi-am pierdut touch-ul".
de ce naibii mi-oi fi luat eu camera foto daca ochii mei nu mai vad nimic frumos iar prin sufletul meu nu mai trec emotii pe care sa vreau sa le imortalizez?! ma uit si tot gol raman.
degeaba ma uit eu dupa gagici pe strada si le injur ca prea sunt futabile, ca atitudinea mea e mai mult la misto, e doar un reflex si niciun sentiment nu se afla in spatele acestei atitudini. degeaba zic eu "mama ce as fute-o p'asta", ca daca as fi in fata ei nu i-as face nimic. probabil as complimenta-o pt look si cam atat. e nevoie de mai mult de tate si buci ca sa ma urnesc inspre o femeie.
nici mancarea nu mai are acelasi gust, iar mama oricum nu le are cu gatitul. ma intreb ce gust ar avea acum o saorma daca as manca-o. ce e cel mai ciudat...ciocolata imi provoaca greata :| de cate ori ma gandesc la ciocolata mi se face greata :((

s-au produs atat schimbari cat si dereglari in mine.

nu mai zic nimic ca nu mai are rost...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!