sâmbătă, august 9

Shoot 'Em Up (2007)

de obicei nu am mari pretentii de la filmele care se concentreaza mai mult pe actiune decat pe substanta actiunii, insa cu Shoot 'Em Up (2007) nu am mai putut fi atat de tolerant. inteleg ca filmul a fost facut pt ca oamenii sa vada de ce calitati ai nevoie ca sa omori 106 oameni, insa asta nu inseamna ca trebuie sa le si submineze inteligenta. sa fim seriosi, sunt in filmu' asta niste faze de o prostie evidenta. intr-adevar, toate fazele de actiune din film sunt faine si incitante, dar lipsite de bunul simt al realitatii. daca vrei sa faci un film prost si sa iei ochii la lume cel putin spune asta "bai baieti, filmu' asta e prost dar cel putin arata bine". filmu' chiar arata bine, dar pt ca-mi insulta inteligenta nu l-am privit cu ochi buni.
i-am dat nota 6!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!