sâmbătă, iulie 19

slab la relatii

cum plm se combina oamenii ma? niciodata n-am stiut cum vine treaba asta...
am aflat azi ca varu' ala al meu care s-a divortat de fufa de nevasta-sa e acum cu alta. omu' tocmai a divortat si deja si-a gasit pe alta. io-s naibii de 25 de ani si tot n-am reusit sa gasesc pe vreuna iar asta la 2 luni dupa divort e deja in bratele unei alte femei :|

niciodata n-am fost bun la a lega relatie cu o femeie. pardon, la a pastra relatie cu o femeie, ca asa eu am mai avut de-a face cu femei insa doar le-am plimbat. probabil atitudinea asta a mea sincera, onesta, toleranta si timida e tocmai acea "chestie" care nu merge. adica eu sunt cam asa:
imi place fata, ii acord interesul meu, o fac sa rada, incerc sa port discutii cat mai interesante cu ea, fac tot felu' de giumbuslucuri pt a sparge monotonia si a nu cadea in platitudine, ii ofer buchete de flori si mici cadouri (cam ce simt eu ca i-ar placea si ar incanta-o), o respect si o tratez cu deosebita atentie, ma feresc sa fiu un porc obsedat de sex si nu avansez lucrurile decat la semnalul ei. iar aici mi se taie mie macaroana...ori nu ma prind cand fata imi da semnal ori sunt eu prea timid pt a-i raspunde. de faza cu timiditatea am cam trecut, zic eu, insa in continuare nu reusesc sa ma prind cand e momentul ok pt a actiona.
probabil ca lipsa asta de initiativa a mea le face pe femei sa ma paraseasca si sa-si caute pe altu' mai indraznet si mai sigur pe el, adica asa cum nu sunt eu. se pare ca nu prea e de ajuns sa o tratezi asa cum trebuie si sa ai grija de fericirea ei, tre' sa-i demonstrezi si ca o poti domina ori tine in frau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!