marți, iulie 1

barbosenie

cred ca am vreo 2 saptamani de cand nu m-am mai barbierit si ma simt ca atunci cand nu m-am mai tuns deloc si mi-am lasat parul mare timp de 1 an (eu care ma tundeam numai zero), imi vine sa-mi las barba sa creasca. ca a tipului din Bella si sa nu o aranjez deloc, s-o las pur si simplu sa creasca si sa se intinda.
daca n-ar fi nunta chiar as sta nebarbierit cat mai mult timp. insa m-am ocupat prea mult de costumatia mea asa ca nu ma pot duce acolo imbracat elegant si cu un aspect neingrijit la nivelul fetei.
zic eu asa ca o sa fac furori printre domnisoarele de la nunta, ca asa de bine imi sta in toalele de mi le-am luat de-mi vine sa ma agat si sa mi-o trag daca as fi fata si la nunta m-as intalni cu mine :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!