luni, mai 26

Bella (2006)

in sfarsit am vazut si eu Bella (2006)!
mi-a placut filmu' asta inca de cand am vazut traileru'. mie imi plac filmele care nu vor sa fie bombastice, care arata viata pur si simplu si inca una frumoasa, care sunt colorate fain si imi par asa melancolice. m-a fascinat in primul rand personajul principal, un barbat care a suferit mult si care pt a marca asta si-a lasat barba si s-a retras in sufletul lui. imi plac oamenii care au taria sa faca asta, sa se rupa de lume si sa faca ceea ce simt.
auzisem despre film ca ar fi dupa o intamplare reala. iarasi un amanunt care m-a facut curios, insa n-am vazut niciodata pe parcursul acestuia vreun anunt de genul "bazat pe fapte si intamplari reale". filmul nu e chiar de dragoste, dragoste ca aia dintre iubiti, ca nimeni nu face marturisiri nimanui si nimeni nu se pupa cu nimeni, ci e despre dragoste de oameni, despre nobletea sufletului si despre ajutor neconditionat.
mie imi plac plimbarile random (incotro te poarta pasii) impreunate cu dialoguri la fel de random (incotro te poarta cuvintele) si care se incheie cu o frumoasa relatie (de orice gen ar fi ea)...iar Bella cam asa se desfasoara.
filmul e frumos pt ca tocmai viata e frumoasa atunci cand stii sa o faci sa fie asa.
i-am dat nota 9!

2 comentarii:

fii sincer(a)!