luni, mai 19

o zi plina de frumos

se spune ca "cine se scoala de dimineata departe ajunge". azi io nu m-am mai trezit de dimineata, da' o groaza de activitate am avut. chiar daca m-am trezit pe la 1 si jumatate am reusit sa stau plecat d'acasa pana aproape de sfarsitul zilei.
mai intai m-am vazut cu C si prietena lui, venit de la Bucuresti pe la parinti. am reusit sa plec din casa cu incaltatorul in mana pe care a trebuit sa-l plimb peste tot cu mine. norocu' meu ca mai apoi a avut ea geanta si mi l-a tinut in gazda. initial voiam sa ies ca sa spal masina, insa pt ca a venit C pe la mine am fost cu ei la o bere. am stat vreo jumatate de ora, dar pt ca incepuse telefonul sa cante o melodie demult uitata le-am zis sa ma lase in centru. am fost pe centru, prin padure, pe la mall, pe la mac. am mancat inghetata, ne-am plimbat, am vorbit, am fost la kfc, am mirosit parfumuri si ne-am odihnit la mac. aici m-am vazut cu viitorii insuratei care facusera deja planul de actiune al cavalerului (sclavului) de onoare ce o sa fiu.
acum stau pe mess si vorbesc cu C despre cele mai frumoase fete din viata noastra :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!