duminică, mai 18

inspiratiune pierduta, o declar valabila.

de ceva vreme ma simt obosit si cu toate ca pe parcursul zilelor mi se intampla chestii destul de faine si ma gandesc la idei importante, seara cand ajung acasa uit ceea ce am facut si gandit peste zi de ma simt tare naspa ca nu mai reusesc sa scriu ceva.
spre exemplu, saptamana trecuta m-am alergat cu unii cu masina prin oras, alta data l-am lovit pe unu' in cur pt ca intorsesem capu' dupa o gagica, chiar daca am zis ca m-am spalat de tot se pare ca nu e deloc asa, nu mi-a iesit socoteala caci cea d'acasa nu se potriveste cu aia din targ...si multe alte chestii pe care le-as vrea insemnate aici dar care raman ratacite pe undeva prin mintea mea.

2 comentarii:

  1. inspiratia vine cand vrea ea nu cand vrei tu. asa ca cel mai bine noteaza-ti ideile atunci cand iti vin ele nu atunci cand ai vrea tu sa-ti vina. s-ar putea sa fie si astenia asta de primavara care ne face sa ne pierdem si bruma de idei pe care le mai avem uneori.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. e de capu' ei inspiratiunea asta, chiar daca salasluieste la mine-n cap :D

    n-as prea zice ca e astenie, e o chestie acolo...

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!