duminică, mai 4

"casa dulce casa"...cica...

m-am intors!

dupa o zi-lumina de condus (sa tot fie vreo 13 ore...) din Budapesta pana acasa si un somn nasol de 8 ore, ma simt ca un zombie. am fost atat de obosit incat n-am putut sa dorm bine. cand am ajuns acasa m-am apucat sa repar Windowsu' ca se bulise imediat ce am plecat, de a stat sora-mea o saptamana fara calculator. simteam cum tremur de oboseala da' tot am incercat sa-l repar. pe langa oboseala fizica ma mai obosea psihic si calculatoru' ca tot nu-i dadeam de cap. l-am lasat in pace si m-am dus de m-am culcat.
cum am spus, nu am dormit prea bine. si pt ca eram prea obosit dar si pt ca se adunasera niste frustrari fizice si frustrari in general plus stresul pe care-l aveam din cauza ca nu mergea calculatoru'. cand m-am trezit am sarit din pat cu gandu' sa-l repar. pana la urma i-am dat de cap cu ajutoru' "beacapului" (mi-e lene sa scriu corect) de l-am facut acum o luna.

am de gand sa scriu despre ce am facut, ce am vazut, ce am gandit si am simtit cat am fost plecat. sper insa sa nu-mi uit ideile si impresiile. probabil la noapte dupa ce intre timp o sa mananc bine si o sa dorm.

chiar daca am luat masina, mai incantat sunt de franele pe disc Shimano XTR pe care le-am cumparat (second hand) pt bicicleta :D schimbator de viteze si frana pe aceeasi maneta...ţâţă de mâţă :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!