miercuri, aprilie 2

nocturne aberatii bicolore

in loc sa ma culc stau pă net de nebun. scriu mail, dau search pe google dupa om cunoscuti, ma apuca nostalgia si uite asa parca-mi vine pofta sa mai scriu cate ceva din mine.

ma gandeam eu azi dupa ce am terminat de dansat, ca pot fi dat ca exemplu de om "nesocial" sau cel putin un om dificil de integrat intr-un grup, un om dificil de apropiat de un alt om. pt ca simturile mi s-au tocit, pt ca instinctele mi s-au anihilat si pt ca niciodata n-am stiut exact cum se face asta, mi-am pierdut cred ca orice urma de dorinta de apropiere, de convietuire in doi. am ajuns atat de hedonist incat m-am transformat intr-un egoist care nu actioneaza decat pentru propria-i placere si bunastare. am ajuns sa ma simt atat de bine in propria-mi piele incat nu-mi mai vine s-o parasesc. tot ce fac fac pt mine, tot ce-mi iau e pt mine, ma gandesc numai la mine si la fericirea mea.
ideea e ca atunci cand va fi sa spun "tu si eu", cred ca in mintea mea va fi mai mult "eu".

sincer sa fiu, mai sus am scris niste rahaturi! nu pot sa-mi termin ideea pt ca eu singur m-as contrazice. adevaru' e ca nu pot fi si alb si rosu in acelasi timp. cand sunt alb nu pot vorbi despre cum sunt cand sunt rosu si invers. acum sunt alb, rosu am fost anu' trecut. acum nu mai stiu cum e sa fiu rosu si d'aia imi vine sa-i dau inainte cu descrierea vietii in alb, dar pt ca imi impun sa fiu corect si sa judec drept imi dau seama ca daca as continua sa scriu ce am inceput mai sus m-as invarti aiurea in cerc.
poate cand voi defini niste granite intre cele doua culori atunci voi reusi sa ma gandesc strict la fiecare in parte fara sa mai calc peste hotarul celeilalte.

o alta idee e ca nu sunt un perpetuum mobile ca sa ma misc intr-una fara combustibil ori o sursa de energie. chiar daca pana acum am alimentat doar cu pipeta, e nevoie si de un plin facut cu palnia sub forma de buze.

8 comentarii:

  1. si n-ai cearcane? dar obosit ziua nu esti???
    si io stau la fel...da' nu stiu intodeauna de ce...se zice ca nu socializam cum trebuie.. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. cearcane n-am, ca m-a facut mama frumos.
    insa obosit sunt. ziceam azi ca ma culc inca de acum 2 ore, insa n-am reusit. o s-o fac abia acum.

    noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. ai fost atat de....oarecum incoerent si ai legat atat de usor aproape deloc ceea ce ai scris incat ai fost inevitabil un scump...
    P.S.: esti sigur ca e anul in care esti alb?

    RăspundețiȘtergere
  4. un scump incoerent care nici acum nu pricepe ce a scris?

    oricum, tu ai reusit sa fii mai coerenta decat mine in alaturarea ta de cuvinte aparent lipsita de sens.

    rosu sunt intotdeauna, chiar daca nici eu nu vad asta prin alb. insa in mod sigur acum sunt asa cum am spus-o. ma uit in jurul meu si numai alb ma vad.

    ti-a scapat cumva un "si"?

    "La multi ani!" pt ziua ce va sa vina :)

    RăspundețiȘtergere
  5. uh ziua ce va sa vina a trecut de mult...dar multumesc oricum :)
    daca mi'a scapat un "si" ?! nu sunt sigura... :))
    chiar a fost a alaturare de cuvinte aparent lipsite de sens, nu? speram macar sa sune bine daca tot nu reusesc sa redau exact ceea ce aveam de zis

    RăspundețiȘtergere
  6. de sunat a sunat bine tocmai pt ca ai alaturat niste termeni care in prima faza mi s-au parut contradictorii si d'aia am zis ca alaturarea ta de cuvinte e aparent lipsita de sens.

    un "si" intre "atat de usor" si "aproape deloc".

    am vazut ca esti Berbec, d'asta ti-am facut urarea.

    RăspundețiȘtergere
  7. da...berbec...25 martie...
    se presupune ca ar trebui sa fie zi de sarbatoare..

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!