marți, aprilie 8

dau bani gratisi pe femei

daca as avea noroc la femei asa cum am la bani gratişi, as avea doua cadre la bicicleta, cum s-ar spune.
banii gratişi sau gratis sunt acei bani care-mi pica mie in mana fara ca eu sa fac ceva in acest sens. azi mi-au intrat pe mana 25 astfel de bani, adica 25 de roni. 5 i-am gasit intr-o punga de Chio Chips iar ceilalti 20 i-am primit pt scris. dar s-o parcurg in ordine (vorba aia, "eu n-o iau, o parcurg" :D)
am obiceiul de a merge cu privirea pe jos si d'aia am "norocul" de a gasi frecvent cate un banut pe jos. nu sunt valori foarte mari, insa ideea-n sine de a gasi bani pe jos ma incanta. chiar ma gandeam odata sa umplu o pusculita cu banii astia.
pe 1 februarie, cand am venit acasa, am gasit prin zapada 1 hartie de 1 leu. tinand cont ca am gasit acesti bani pe jos pot spune ca am dat peste o avere. mi-am zis atunci ca anu' asta o sa am noroc de bani. am inceput luna gasind bani si am incheiat-o cheltuind pe scanduri. mda...
dup'aia am mai gasit diverse monezi pe care le-am pastrat pana am uitat de ele si le-am cheltuit. mi-am creeat eu asa o superstitie cum ca banii aia gasiti sunt norocosi :P
azi mi-am luat o punga de Chio Chips. la casa am vazut ca astia au oferta cu bani impachetati in interiorul pungilor. chiar ma gandeam atunci ca ce-ar fi sa castig si eu ceva la concursu' lor. si visu' mi s-a izbandit cand am desfacut punga si am vazut 1 hartie de 5 lei nou-nouta bagata intr-o pungulita de plastic. super!
mai pe seara am aflat ca am primit bani pt o parere sincera dintr-un mail. 20 de lei. astia nu prea sunt bani gratişi pt ca i-am primit pe ceva ce am facut, insa cum nu m-am gandit absolut deloc la aceasta remuneratie cand am scris mailul, ii pot trece la categoria "bani primiti gratis". banii i-am primit pt ca sinceritatea mea a fost publicata intr-o revista si am aparut astfel cu numele intreg batut cu tiparnita in subsolul unei pagini. tata ar fi mandru de mine acum, sa vada el ca nu degeaba m-a tinut in facultate si ca in sfarsit numele meu apare scris intr-o gazeta. si cum spuneam, mda...
sunt buni si banii astia gratişi la ceva pana la urma...ma binedispun si datorita lor niste copilasi vor savura ciucalăţi in timp ce o voce dulce le va citi povesti.

in alta ordine de idei, ziua de azi a fost faina :) si nu! nu pt ca de dimineata am primit SMS, ci pt ca asa a fost ea si asa mi-am facut-o. m-am plimbat, am stat la taclale, am muncit, am vorbit la telefon, am trimis SMS si, independent de acest SMS, am tras concluzia ca de femei nu e bine sa te indragostesti, ci sa fii sictirit.
aaa...si "do you think about me now and then? do you think about me now and theeen? cause I'm comin' home again...maybe we could start again". deci Chris Martin asta o arde talent rau de tot (daca tot am zis ca am invatat expresii noi, acu' trebuie sa ma dau si-n stambă :D). imi place la nebunie piesa lu' Kanye West cu el, "Homecoming". la concertu' MetallicA parca nu m-as duce, da' la Coldplay as fi primu' :D

2 comentarii:

  1. concluzia ca de femei nu e bine sa te indragostesti, ci sa fii sictirit.- :)) da...cred ca si reciproca e valabila...fiind tot concluzia zilei
    noapte la fel de buna precum ti'a fost ziua straine :)

    P.S.: e misto mel lui kanye dar chris martin face tot farmecul

    RăspundețiȘtergere
  2. asta a fost ieri. noaptea nu mai stiu cum mi-a fost. multumesc oricum pt urare :)

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!