luni, martie 17

Die fälscher (2007)

filmu' asta, The Counterfeiters, a luat Oscaru' pt cel mai bun film strain si multe laude cam in toate comentariile pe care le-am citit eu pe net. fara sa stiu astea, in timp ce ma uitam la film ma gandeam "mama ce regie proasta si cat de misto e povestea. iata ca se poate ca scenariul sa nu fie eclipsat de regizor si sa reuseasca totusi sa straluceasca."
am vrut sa vad filmul pt ca subiectul m-a facut curios, "cea mai mare operatiune de falsificare din toate timpurile". am vazut care-i treaba si raman in continuare curios si placut impresionat de film, astfel ca ma mai pot uita oricand la el. filmu' asta e d'ala care, desi il stii, te captiveaza de fiecare data si te pastreaza ca spectator pana la sfarsit.
actorul principal, care joaca bine de altfel, seamana foarte bine cu fostul meu profesor de sociologie din facultate, un om tare simpatic si pe care-l admir.
i-am dat nota 7!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!