duminică, martie 16

concediu 2008

ca sa nu uit pana la toamna, cand o sa am eu concediu, imi las de acum o tema de rezolvat pana atunci. anu' asta vreau sa ma duc la manastirile din Moldova. pe jos sau cu ocazie, cu rucsacu' in spinare si cortu' pe undeva prin preajma. dar nu vreau sa ma mai duc singur, ca anu' trecut in Maramures, vreau sa ma mai duc cu cineva ca sa nu ma plictisesc.
iar tema de rezolvat e gasirea, cu ajutorul blogului, a unei persoane care sa ma insoteasca. vreau sa ma duc cu un om pe care nu-l cunosc personal, pe care nu l-am mai vazut in viata mea, dar cu un om care citeste ce scriu eu p'aici si pe care-l consider ok.

4 comentarii:

  1. stiu pe cineva care a facut asta anul trecut si a zis ca a fo super ok.

    el fusese singur.

    ce sa zic, iti doresc succes in gasirea calatorului.

    :) daca ma razgandesc te anunt. [tocmai m-am autoinclus in categoria omilor care citesc pe aici si tu-i consideri ok lol]

    RăspundețiȘtergere
  2. fiecare om cu drumul lui.

    daca te razgandesti, sa ma anunti. ok?

    RăspundețiȘtergere
  3. tare asa:)manastirile din moldova merita ...mult succes

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!