marți, martie 18

1.800 vs. 800 / 270 vs. 150 / necinstit vs. cinstit

am stat mai devreme de vorba cu un prieten. de o saptamana e soferul unui important om de afaceri din oras. pana acum a lucrat pe basculanta. are salariu 1.800 roni plus bonuri si un Mercedes S Classe ca masina de serviciu. cand sefu' e in tara il plimba pe unde are nevoie, cand nu, se plimba pe unde are el nevoie...cu un Mercedes S Classe. spre exemplu, ieri s-a plimbat pe autostrada cu 270 km/h. mi-a spus ca peste 2 luni, cand o sa ajunga director (si il cred in stare), o sa ma ia ca omul lui si o sa-mi dea salariul pe care il are el acum (cool!). ca sa ajunga de pe basculanta in Mertan a turnat doi directori de la firma si s-a pus bine cu sefu'.
asta e diferenta dintre salariul meu si al lui, dintre joburile noastre, dintre viteza cu care merg eu si cea cu care merge el. eu unu' nu pot sa fac asa ceva, sa sap oamenii pe la spate. pur si simplu nu-mi vine sa fiu lichea, sa calc un om in picioare intru a mea preamarire. de putut as putea s-o fac foarte usor, pt ca-mi merge mintea la asa ceva, am spirit de observatie si as si stii ce sa zic, dar nu ma lasa sufletul s-o fac.
sunt cel mai cuminte om din firma. de un an si ceva de cand lucrez nu am fost o singura data la sefa sa ma plang de ceva sau de cineva. ceilalti colegi ai mei se duc in fiecare saptamana, eu NICIODATA. nu m-am plans niciodata de nimic, n-am turnat pe nimeni si intotdeauna mi-am facut treaba. chiar daca aveam ce sa-i reprosez lu' sefa, am tacut din gura pana am uitat...ca asa sunt eu, trec repede peste ce ma doare si uit. material nu ma ajuta in niciun fel, doar spiritual. nu e nici rau, dar nici bine felul in care procedez, da' parca mi-ar placea si mie sa am mai multi bani in buzunar...
pana una alta ma consolez incercand pe cat posibil sa fiu un om virtuos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!