miercuri, februarie 27

margareta

si pt ca tot vine primavara, si pt ca tot voiam eu o schimbare, mi-am pus floare :) "that's so gay!" ar zice sora-mea, "asta e, mie imi place!" i-as raspunde eu :D
floarea respectiva e o margareta fotografiata de mine intr-o curte din Bran, anu' trecut cand am coborat de la Vf. Omu. mie imi plac margaretele foarte mult, insa nu stiu sa spun si de ce... pur si simplu m-a lovit acum doi ani ideea ca florile mele preferate sunt margaretele. de unde a venit acest gand, cu ce scop si cu ce semnificatie, habar n-am! stiu doar ca oriunde vad margarete sau flori asemanatoare ma opresc sa le admir.
pt ca tema asta nu-mi permite sa stilizez headeru' asa cum vreau eu, am lasat-o fleoşc acolo.
ce-mi place la floarea din fotografie e ca seamana cu o roza a vanturilor :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!