miercuri, februarie 27

of, viata!

evrika! am gasit!
acum stiu de ce pe 1 martie e Ziua femeilor...pt ca atunci incepe primavara, d'aia! si, asemenea florilor, femeile devin mai colorate, mai parfumate si isi deschid petalele ca sa se vada pistilul. ca te duci intr-o piata de flori, ca te duci in piata centrala a orasului, tot aia e. intorci capu' in stanga si-n dreapta cautand cea mai frumoasa floare, cel mai frumos ambalaj, cel mai placut miros si cel mai "sanatos" buchet care sa reziste cel putin 3 zile.
ce sa mai incolo si-ncoace...de 3 zile am innebunit! si eu si femeile astea, care imediat ce a dat primavara semn ca soseste, cum au si aruncat hainele groase si monotone de iarna, lasand sa se vada frumusete de forme ce au stat atatea luni scunse sub haine neinteresante. pantalonii s-au transformat in fuste, cizmele in pantofi, gecile in bluze mulate pe forme. si sa nu mai spun ca parul le flutura prin vantul asta cald si dezmortitor si aducator de astenie. ce sa mai...viata grea pe noi barbatii. grea, frustranta si periculoasa :(
pai cum sa nu fie grea daca de la prima ora a diminetii, cand nici n-apuci sa faci bine ochi, iti e dat sa vezi o pereche de picioare lungi pana-n gat si acoperite de o simpla fustita, mai lunga-n spate decat in fata?! pai cum sa nu fie frustranta viata de barbat cand te uiti la picioarele respective, la gagica ce le are in posesie si realizezi ca nu poti sa te atingi de ele decat prin viol (exclus!), flirt si persuasiune (cam complicat in situatia respectiva!) ori platind (no money!) ?! cum sa nu fie periculos cand toata faza se petrece in timp ce tu esti la volan, ea pe strada si daca intorci prea mult capu' poti s-o belesti (masina, viata etc.) ?! ...nasol de tot, mai ales ca asta e doar inceputul zilei.
de 3 zile incoace ma confrunt cu astfel de situatii. se spune ca de-a lungul vietii un barbat petrece aproximativ 1 an din viata admirand femeii. eu imi pierd 5! de dimineata pana seara tot admir la femeile care-mi ies in cale. adevaru' e ca ma plimb mult si am astfel ocazia sa-mi clatesc ochii cu tot felul de femei: mai frumoase, mai putin frumoase, mai tinere, mai milf. adevaru' e ca mie si imi cam plac toate (inafar' de alea urate!)...si nu ca n-as fi pretentios (ha ha ha!!!), dar privitul e gratis si gasesc eu ceva sa-mi placa chiar si la femeile mai putin frumoase. dar, sincer sa fiu, mi s-a cam luat. cum am zis si mai sus, e greu, e frustrant si, mai ales, e periculos....sa tot fie vreo 3 faze cand puteam sa fac accident din cauza ca "boul" din fata mea a franat in timp ce eu ma uitam lung dupa vreo gagica :P

dar, ma consolez si-mi revin atunci cand vad gagici bune cu etichete lipite pe talpile incaltarilor >:)
nu suport sa vad asa ceva si, oricat de buna ar fi o gagica, o ignor imediat ce vad ca tinuta si efortul ei este "manjit" de o pata alba ce se afla exact sub minunatia de trup pe care l-am admirat cu o secunda inainte. in momentu' in care vad o gagica frumoasa, bine aranjata, dichisita, cu un mers in ciuda pulii, dar cu etichete pe talpi, imediat imi iau ochii si gandu' de la ea deoarece e doar o parvenita ce s-a "aruncat" in tinuta aia hot mai mult pt a atrage privirile decat pt a fi frumoasa. iar cum mie imi plac femeile frumoase...
etichetele alea nedezlipite nu sunt deloc dragute si imi demonstreaza mie ca tipa respectiva e fashion victim, ca s-a imbracat frumos doar de dragul privirilor pe care le atrage tinuta ei si nu de dragul tinutei in sine, de frumusetea outfit-ului. s-a comportat ca si strutul care crede ca daca-si ascunde capul in nisip nu-l mai vede nimeni. "ce, daca etichetele alea nu se vad cand te uiti la pantofi, asta inseamna ca ele nu se vad deloc? ba se vad, si chiar urat de tot! e ca atunci cand esti imbracata elegant si-ti curge rimelu' pe fata."
...sa nu mai spun ca mi-a fost dat sa vad gagici si cu cate 2-3 etichete d'alea galbene/verzi/portocalii lipite. bleah!
bine ca nu sunt toate asa. stiu o fata care se incalta cu lumina stinsa ca sa nu vad eu ca poarta sosete la cizme :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!