sâmbătă, februarie 16

leapsa cu mancare jenanta

o alta leapsa de la Oceania, "leapşă gastrojenantă" cum ii spune ea. despre ce e vorba: pai

"Care este situaţia gastronomico-alimentară cea mai jenantă prin care aţi trecut? Ce au experimentat cel mai scârbos dinţii gurii dumneavoastră?
Care au fost motivele de icter şi de hepatită prin care aţi trecut?"

pai...eu mi-s "robul pantecului", cum obisnuia sa-mi spuna o prietena. adica sunt un gurmand inrait, imi place sa mananc, sa savurez bucate, sa incerc mereu feluri noi si ciudate, sa descopar mancaruri care mai de care mai apetisante. asa ca mari probleme nu am avut in a ma bucura de mancarea ce mi-a fost pusa in fata pana acum.
cand eram mai mic aveam probleme in a savura hrana pe care mi-o dadeau parintii mei. spre exemplu, nu puteam suporta ciorba de burta...iar acum mananc si doua portii atunci cand ma duc la restaurant si imi place cum o fac. mai sunt mancaruri pe care eram obligat sa le mananc iar acum ma delectez cu ele de voie buna. am trecut peste sila pe care mi-o provocau atat vederea cat si mirosirea lor, am gustat din ele, mi-am lasat papilele sa decida si am ajuns la concluzia ca mancarurile respective sunt bune si pot fi mancate.
pana la urma, nu cred ca exista o mancare naspa, ci doar mod de abordare gresit asupra ei. sobolanul cred ca are carne gustoasa din moment ce in Asia oamenii il mananca in mod obisnuit. cand o sa am ocazia o sa incerc sa vad cum e.

si, ca sa raspund totusi la intrebari, cea mai jenanta situatie gastronomico-alimentara prin care am trecut a fost cu o budinca facuta de mamaie. eram mititel atunci. am mancat-o si dup'aia mi s-a facut rau. cred ca am si vomitat, nu mai stiu. insa am ramas cu un gust naspa si o stare de voma care imi vin mereu atunci cand ma gandesc la acel moment sau cand vad o budinca. nici nu am mai avut ocazia de a incerca una, dar cred ca acum nu mi se va mai parea atat de naspa.
o mica problema o mai am cu matele fierte. in fiecare an, cand taiem porcu', mama si cu sora-mea fierb matele si le mananca. mirosul este foarte nasol si pregnant, intr-atat incat ma descurajeaza si nu mai ajung sa le gust. am mancat mate fripte, chişcăre, dar fierte nu. o sa le incerc si p'astea, candva.
deocamdata, tot astept sa primeasca fudulii si momite la restaurantele pe la care mai merg, pt ca de fiecare data cand le vad in meniu si le cer, ei nu le au :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!