sâmbătă, februarie 2

leapsa cu cantareti

am preluat leapsa de la Krossfire, despre voci romanesti de exceptie. cum nu sunt un bun cunoscator al muzicii noastre nationale, ii pot enumera doar pe Liviu Vasilica si Mircea Vintila.
de ce ei doi?
pt ca imi place muzica populara si Liviu Vasilica o interpreteaza in asa fel incat nu pot sa nu misc din picioare, sa chiui si sa-mi doresc sa petrec atunci cand il ascult. melodiile lui imi intra pe sub piele si ma imbarbateaza atunci cand ma simt nasol. imi pun sangele in miscare si ma mobilizeaza.
Mircea Vintila, pt ca toate melodiile lui imi dau o stare de primavara. ma binedispune si imi aduce o stare de voiosie si de energie copilareasca. e ca un energizant al sufletului. melodiile lui si vocea intotdeauna fericita ma fac sa vad viata in culori, sa simt caldura si sa ma dezmortesc, asemeni naturii primavara.

3 comentarii:

  1. De Liviu Vasilica uitasem. Singurul cantarest de muzica populara care mi-a placut.

    Am zis ca la nunta mea o sa se auda maxim Liviu Vasilica, Zavaidoc si putina Maria Tanase...in rest, imi pare rau dragi invitati dar veti asculta Blind Guardian, metal, indie , balade si ceva oldies :P

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt zero barat la muzica populara romaneasca dar o sa-l caut pe Liviu Vasilica asta ca m-ati facut curioasa:)

    RăspundețiȘtergere
  3. nu pot sa cred ca n-ai auzit de Liviu Vasilica :|
    o sa pun o piesa cu el, "Sui la deal cobor la vale"

    Krossfire, ca tot ai adus vorba de nunta, la mine o sa cante un taraf tiganesc, d'ala 100% autentic...sa ma unga pe suflet :)

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!