miercuri, ianuarie 30

binilii invinge

am o stare de bine in mine, un sentiment de liniste m-a cuprins. adevaru' e ca profit la maxim de orice lucru bun care mi se intampla, oricat de nesemnificativ ar fi, astfel incat reusesc sa-mi creez energie din el insusi.
am fost mai devreme la d-na Mihaela si am mai stat de vorba. m-a ajutat discutia cu dansa, m-am descarcat si mi-am "formatat" bateriile. la serviciu a fost ok azi, chiar daca mai mult m-am ocupat de problemele mele personale. o sa mai avem niste acte de facut si apoi ne putem aseza linistiti si sa incepem sa traim noua viata.

multe lucruri au iesit la iveala dupa evenimentele recente. un lucru foarte interesant e ca am observat cati oameni care au pierdut pe cineva drag, cunosc. niciodata pana acum nu ma gandisem ca ei exista, daramite sa imi mai si imaginez sentimentele prin care au trecut. ii stiu pe acesti oameni de ani de zile, imi sunt vecini de scara, de bloc, rude indepartate si chiar rude de gradul I. toti acesti oameni au reusit sa treaca peste, s-au intarit si au gasit cumva solutia de a nu capitula. adevaru' e ca nici noi nu ne simtim intr-o stare fatalista. chiar si mama, de care-mi era cel mai frica, a reusit cat de cat sa depaseasca momentul...mult mai bine decat ma asteptam. intr-un fel, poate ne va fi mai bine...cine stie?!

ce-am mai aflat, si mi s-a parut taaare interesant, aventurile din copilarie ale parintilor mei si ale copiilor lu' tataie. vai vai vai cat de nazdravani au fost si cat au tras parintii de pe urma lor :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!