sâmbătă, februarie 2

asta ascult acum si-mi face placere (III)

Liviu Vasilica - "Sui la deal cobor la vale"




Lele verde trei migdale
Sui la deal cobor la vale
Cu camasa alba floare.
Sui la deal cobor la vale
Cu camasa alba floare
Cusuta de-o fata mare
Cu margea la cheutoare,
Cu satin la coltisoare,
Of, of, of, of,
Cand ma vede daica moare

Si iar verde trei migdale
Sui la deal cobor la vale
Sunt fudul si ma tin mare.
Sui la deal cobor la vale
Sunt fudul si ma tin mare,
C-am pus lumea la mirare.
Am dreptul sa fiu fudul
Ca iubesc putin da' bun
Of, of, of, of,
Intorc fetele din drum mai.

Coborai din deal in vale
Ma-ntalnii cu mandra-n cale
Premenita ca o floare.
Premenita ca o floare
Se uita-n drumul al mare
Sa vada cum vin calare.
Ii fac semn pe ocolit
Sa vie unde-am vorbit
Of, of, of, of,
Sa ma satur de iubit mai
In crangul cu frunza deasa,
Nïmenea sa nu ne vaza,
Of, of, of, of
De rau sa nu ne vorbeasca.

5 comentarii:

  1. am ascultat melodia. super, super tare. intr-adevar, asta da folclor.

    RăspundețiȘtergere
  2. poate n-ai sa ma crezi dar am ascultat melodia asta de vreo 5 ori apoi m-am dus pe trilulilu si am mai ascultat si altele. a fost o revelatie pentru mine cantaretul asta de care habar n-aveam.

    RăspundețiȘtergere
  3. ce-mi vine sa rad :))

    ma bucur pt tine si pt revelatia ta. pacat ca Liviu Vasilica nu mai e in viata ca sa mai scoata si alte cantece la fel de faine...

    RăspundețiȘtergere
  4. Melodia asta îmi aduce aminte de vacanţele petrecute la ţară, unde singurul post de radio pe care îl ascultam era Radio Oltenia Craiova. Ce alţi artişti de muzică populară mai asculţi?

    RăspundețiȘtergere
  5. pai...Maria Ciobanu si cam atat.

    ca-mi adusei aminte...Tudor Gheorghe este unul dintre menestrelii de vaza ai Romaniei, astfel ca si pe el il adaug in randul "vocilor romanesti de exceptie".

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!