marți, ianuarie 29

T.I.R. into the wild postponed...but not for long :>

am fost azi la tara. inca de la poarta am inceput sa ma cert cu sora lu' tata, ca de ce l-am ingropat in pamant =)) futere pe utere o sa fie cu aia de la tara si cu conceptiile lor proaste. mi-e si rusine fata de tata sa mai reproduc aici ce mi-au auzit urechile.
partea interesanta e ca m-au intarit discutiile de azi. imi place cand lumea ma barfeste, imi da siguranta ca am procedat corect si incredere in puterile mele. adevaru' e ca daca as sta sa plec urechea in stanga si-n dreapta ar trebui sa nu mai am fire de par in cap. sa zica ce-or vrea, noi sa fim sanatosi si fericiti ca sa cinstim amintirea lu' tata :)

si, ca s-o citez pe Zully, si-acum... la treaba!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!