marți, ianuarie 8

nani nani puiu' mamii s'al cocoanii

peste cateva ore o sa plec la serviciu. s-a dus traiu' de concediu. ma simt de parca as mai fi elev si trebuie sa incep un nou an scolar...cu emotiile de rigoare, cu discutiile despre ce am facut in vacanta si despre cum o sa fie anu' asta. am stat doar 2 saptamani da' ma simt de parca ar fi trecut mult mai mult. dar asa sunt eu, mai emotiv si cu mari asteptari inainte sa (re)incep ceva.
ma cam obisnuisem acasa. net toata ziua, blog, filme, somn pana la ce ora puteam duce. acu'...trezirea la 7, inrolarea la 8, munca 10 ore si liberarea dupa 6 incolo. mai putin timp pe net, mai putina intimitate, mai putin blog, poate cate un film si poate o carte de care sa ma atasez si pe care sa o duc pana la capat.
m-am culcat aseara la 8 si m-am mai trezit adineauri la 1:30. credeam ca e vreo 6 ceasu' si in curand urma sa ma dau jos din pat ca sa mananc si sa plec. visam despre discutia cu nenea Stefan care m-a adus acasa pe 1 (nici acum n-am scris ce am facut de Revelion)...poate poate... abia o sa mai adorm acu'. tare curios sunt cum o sa fie prima zi de serviciu pe anu' asta, mai ales si in conditiile astea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!