marți, ianuarie 8

leapsa cu carte

am picat la leapsa, datorita Oceaniei, si acum trebui s-o indeplinesc. tre' sa iau cea mai apropiata carte de mine, s-o deschid la pagina 123 si sa copiez cele patru fraze de la a cincea incolo. ok...cartea este "Marile sperante" a lui Charles Dickens:
"Ba as spune, cu mana pe inima, ca, in vreme ce ma imbracam, ma socoteam un pui de lup fioros ori de alta fiara salbatica. In orice caz, m-am imbracat abatut, stergandu-mi, din cand in cand, fata insangerata si i-am zis:
- Pot sa va ajut cu ceva?
- Nu, multumesc, mi-a raspuns el.
- O zi buna, i-am zis eu."
acu'...in timp ce copiam primele doua fraze am crezut ca asa o sa ma pregatesc eu mai tarziu cand o sa plec la serviciu. Doamne-ajuta sa nu ma iau cu cineva la bataie :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!