miercuri, ianuarie 9

"mda..."-ul primei zile de activitate pe anu' asta

saptamana viitoare se va implini fix un an de cand am job.
iar astazi am avut prima zi de serviciu pe anu' asta. am stat degeaba. sincer sa fiu, oricat de bine ar suna sa spun "azi am stat degeaba la serviciu si pe 15 imi iau banii" nu-mi place deloc s-o fac. e ok sa stau degeaba, dar nu cand stau pe timpul meu. cand stai degeaba nu faci nimic. acum timpul parca trece mult mai repede si ma trezesc ca acu' vine ziua mea, nunta lu' Nick, concediul, Craciunul si sfarsitul acestui an. habar n-am unde s-a dus tot anul trecut. oricat de multi bani as fi castigat ( :)) ), oricat de multe mi-as fi cumparat in 2007, oricat de multe locuri noi as fi vizitat, tot nu ma simt implinit. acum vreau sa fie altfel. probabil ca in curand o sa ma apuc de jobbing.

pana una alta, tre' sa spun ca leapsa de mai jos si mai ales ultima mea fraza ("Doamne-ajuta sa nu ma iau cu cineva la bataie") era sa se intample. mi-a scapat o prostie din gura si vrand sa fac o gluma mi-am jignit un coleg. m-a intristat ceea ce am facut si chiar daca mai tarziu mi-am cerut scuze, "ce-am omorat, omorat ramane" vorba cantecului. timpul le vindeca pe toate...

imi plac femeile...si-mi plac femeile dragute cu un comportament linistit. ma simt bine in preajma lor, imi place sa le ascult, sa le studiez, sa le vad zambind. de azi inainte o sa fiu mai atent la barfa fetelor de la serviciu deoarece imi place sa le aud cum isi spun ele ce le preocupa. e fain asa sa observi diferentele dintre femei si barbati, cum femeile vorbesc pe un ton calm, linsititor, fara a exista o competitie intre ele, cum se amuza fara a folosi conotatii sexuale (bine ca am doar o singura caţă la serviciu!). intotdeauna m-a relaxat barfa lor in momentele tensionate...ma relaxez cu fetele si apoi ma duc sa rad cu baietii prin atelier :))

vechile obiceiuri mor greu, mai ales cand sunt "impamantenite" de cand lumea. as vrea sa ma lovesc mai des de ele pt ca experienta ma invata, de teorie sunt satul!

2 comentarii:

  1. Exista o competitie intre ele, doar ca e mai bine ascunsa decat in cazul nostru. Daca vei fi cu adevarat atent, vei observa.

    RăspundețiȘtergere
  2. observ asta cand isi etaleaza bijuteriile, toaletele, barbatii, insa sunt mult mai subtile si mai simtite decat noi barbatii. dar ce-o fi in sufletul lor, numai ele stiu :D
    o fata mi-a spus odata ca "femeile se imbraca pt femei".

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!