vineri, ianuarie 11

bunele intentii au reversuri naspa

saptamana asta am scris "azi" ce am facut "ieri". si pt ca n-am avut cand dar si pt ca uitam ce facusem in ziua respectiva. nu mai stiu care e ultima mea relatare si habar n-am care e primul lucru pe care l-am uitat si la care m-am gandit sa-l notez...
...mmm ba cred ca da...miercuri, de ziua Elenei am iesit toti cinci. si Alexandra mi-a adus aminte ceva ce as fi vrut uitat. acum imi dau seama ca ceea ce am scris sub titlul cu "amintire..." la asta se refera :D ce sa-i faci? memoria asta...

ieri a aparut o noua regula in firma: inca din prima saptamana de serviciu pe anu' asta trebuie sa ne planificam concediile pe care o sa ni le luam abia peste juma' de an. deci, cu alte cuvinte, deja stiu ce o sa fac intre 29 apr - 5 mai si 15 - 26 sept. sunt tare dăştept si mandru de mine ca reusesc sa planific ceva cu muuulte luni inainte. vremea va sta in loc pt mine, prietenii isi vor da demisiile daca nu ne sincronizam concediile, banii vor aparea sub perna cu o seara inainte sa plec. zuper!
acu'...eu zic ca mi-am ales perioade bune. nu prea as fi vrut concediu in aprilie-mai, dar daca trebuie, trebuie! poate o sa ma duc si eu la mare, ca n-am fost niciodata de 1 Mai sau poate "in afara", ca tot e mai ieftin decat la noi in tara. anu' trecut am fost la munte tot in a doua jumatate a lunii septembrie. sper sa fie buna vremea si anu' asta si prietenii liberi ca sa mergem toti.
s-a lasat cu scandal toata treaba asta. insa eu m-am simtit ok. chiar daca sefa tipa la noi si mai avea putin sa ne ia de par pe fiecare in parte, eu ma simteam bine pt ca nu ma numaram printre cei carora le arunca reprosuri. eram mai preocupat cu gimnastica oculara decat sa plec urechea la ce ne tipa...ma uitam la sfarcurile ei care i se intarisera de la atatia nervi.
eu n-am fost niciodata la sefa sa ma plang de ceva. o singura data m-am dus la ea cu o problema personala, atunci cand am cerut prima marire de salariu. in rest, am preferat sa-mi vad de treaba si sa nu-mi bat capu' cu toate cele cate vad si aud la serviciu. si uite ca intr-un fel e bine, am putut sta relaxat intr-un moment de maxima tensiune. chiar zambeam azi cand vedeam cum o colega isi cauta joburi pe net :D
insa...exista si reversul bunei mele intentii. vorba aia "de ce esti bun, d'aia esti prost". nu-mi place stilu' lu' sefa de a pune problema si daca ma duceam sa-i cer banii pe care consider ca-i merit, poate mi-ar fi aratat obrazu' si m-ar fi bagat in aceeasi oala cu toti, cum ca cer prea multe de la ea dar eu nu-i inteleg regulile.

incep sa ma apuc de jobbing. sunt la definitivarea CV-ului meu online.

ma mai gandisem eu la niste lucruri, dar ciuciu care le mai stie.

later
am luat "Maestrul si margareta" de la bibilioteca. poate voi reusi sa o duc pana la capat. nu stiu nimic despre poveste, insa imi place ca e cu o margareta si ca am auzit lucruri bune despre ea. am observat ca la biblioteca sunt numai gagici faine ;;) tinand cont si de locul de munca, lacas de cult, le creste cota numaidecat. adevaru' e ca va fi o placere pt mine sa ma plimb printre rafturi si sa nu stiu ce caut. si nici nu trebuie sa ma prefac, pt ca habar n-am ce carti sa-mi iau. sa vad cum va fi cartea asta, ca apoi vreau sa mai incerc un Dostoievsky, "aripa stanga" a lui Cartarescu si o carte scrisa de un asiatic, carte pe care am facut-o cadou anu' trecut de 8 martie dar al carei nume nu-l mai stiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!