miercuri, decembrie 26

Must Love Dogs (2005)


imediat dupa 1408 am vazut Must Love Dogs (2005), cu frumoasa Diane Lane. filmu' e o comedioara romantica ce poate fi vazuta oricand, in orice conditii si de oricate ori. imi plac filmele de genu' asta care-mi aduc aminte de primavara, de soare, de flori, de parfum si de viata frumoasa. nu e un film foarte complex, nu e un film cu pretentii, ci e un film menit sa aduca soare acolo unde e frig si culoare acolo unde totu' e tern. din categoria asta de filme mai fac parte Elizabethtown (2005), Hitch (2005), Under the Tuscan Sun (2003), In America (2002) si cred ca ar mai fi cateva dar nu mi le amintesc acum. Must Love Dogs nu e un film pt cei care nu iubesc cainii, pt cei care nu reusesc sa vada frumusetea din cauza gunoaielor din ochi, pt cei care nu cred ca viata poate fi si frumoasa.
i-am dat nota 8.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!