marți, decembrie 25

asta ascult acum si-mi face placere (I)

Tapinarii - "Tatuaj"

M-ai lasat singur
intr-o lume urata si rea care-mi vrea sufletul.

M-ai lasat cu mine si cu cei care ma iubesc pentru ca vad in mine ceva ce nu e.

Te-ai lasat pe tine dusa de valul libertatii impuse de altii.

M-ai lasat sa ma lupt cu mine si cu soarta asta pierduta in mine.

M-ai lasat in mine, cu mine ci cu ochii mei pierduti in tine.

Mi-ai lasat o betie de cuvinte si-un vis ca o mangaiere a ta.

Te vei pierde in mine, candva, din nou, ca o adiere a ceea ce a fost sau nu

Ai ramas ca un tatuaj facut la betie pe care sunt mult prea rebel sa-l sterg.

M-ai lasat in mine cu mine si cu ochii mei pierduti in tine

Ai ramas ca un tatuaj facut la betie pe care sunt mult prea rebel sa-l sterg...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!