duminică, mai 16

closed. open

n-am mai intrat aici pt ca am ales sa traiesc dincolo.

vreau sa le multumesc din suflet tuturor oamenilor care au urmarit acest blog, tuturor celor cu care am avut o relatie mai apropiata datorita acestuia, tuturor celor care au avut un gand bun in directia mea.

am folosit acest blog ca pe o cale de refulare a unor sentimente infundate, iar cand ele n-au mai fost si eu m-am vindecat, am simtit ca nu mai am ce scrie aici. acest blog a fost ca un pansament si atat, un pansament bun ce-i drept. as fi vrut sa fie mai mult, ceva gen un jurnal intim pe care sa-l citesc la batranete, dar n-am mai reusit sa fac asta pt ca am fost prins de iuresul vietii si am preferat sa ma concentrez asupra offline-ului decat a online-ului, ca sa zic asa.

acum...ma dau cu bicicleta, merg la munte, vad filme si frecventez Facebook-ul (ca o alternativa facila a blogului). iar intre ele, muncesc. habar n-am ce mai sunt alea dragoste si iubire, iar peste romantism mi s-a pus praful. gand ma gandesc la tot ce am scris aici, un zambet sarcastic imi apare pe buze.

multa fericire si sanatate tuturor! si o criza cat mai usoara, bineinteles! :D

13 comentarii:

  1. SI CE MAI FACI IN LUMEA TA DE DINCOLO

    RăspundețiȘtergere
  2. hei, deci a venit si momentul asta de tras obloanele, ca sa zic asa :). cred ca toti vom ajunge intr-un tarziu la acest punct. iti urez succes. iti trimit zilele astea un mail.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua,

    As fi interesat de un link-exchange intre famouswhy.ro , motruinfo.ro si blogul dvs. Daca sunteti interesat astept un email (va rog precizati linkul dvs) pe admin@motruinfo.ro

    Cu respect,
    Ursu Radu

    (Dupa vizualizare as avea rugamintea ca acest comentariu sa fie sters)

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna Seara!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper - un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
    Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi acordăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
    Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta_whisper sau un e-mail, tot la asculta_whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

    www.radiowhisper.com
    Multumesc,
    Cu stimă Vlad!

    RăspundețiȘtergere
  6. Poate ai nevoie de o vacanta la Amsterdam, cu siguranta va reveni si cheful de povestit apoi.. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna
    Numele meu este Iacob Constantin si va scriu pentru a va propune sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://iasi-lantul-amintirilor.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Anunturi Iasi (fara diacritice).
    Daca doriti sa facem schimbul doresc sa-mi spuneti titlul linkului dumneavoastra.
    Va doresc toate cele bune.

    RăspundețiȘtergere
  8. placut mod de a-ti petrece timpul...sa nu stai prea mult pe facebook...da dependenta!

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!