luni, noiembrie 9

Moon (2009)

ce film bun ar fi putut fi Moon (2009) daca ar fi incaput pe mana unui regizor mai talentat... asa, n-a iesit decat un film obisnuit despre o idee nemaipomenita. pacat :(
filmul are un singur personaj, pe Sam, un barbat care lucreaza de 3 ani de zile, singur singurel, pe o statie lunara. ca si companion il are pe calculatorul bazei, Gerty, cu care sta de vorba si de la care primeste ajutor atunci cand are nevoie. Sam mai are 2 saptamani pana sa plece definitiv acasa la sotie si copil. numai ca i se intampla un accident in urma caruia descopera ca nu e singur pe luna, ca inafar' de el mai e si...tot el.
un alt el el sau o clona de-a lui, ca tot aia e.

numai cand ma gandesc cum ar fi sa traiesc timp de 3 ani de zile singur cuc pe o statie lunara si dintr-o data sa dau nas in nas cu o clona de'a mea (si sa nu delirez sau ceva de genu' asta) ma apuca fiorii. doar ca, filmul nu mi-a dat nici un fior cand asta s-a intamplat, a trebuit sa-mi imaginez eu cum ar fi fost sa fiu acolo ca sa-mi dau seama de adevarata intensitate a intamplarii.
asta zic eu ca e buba filmului: desi are o poveste nemaipomenita si foarte interesanta, nici un moment n-a reusit sa ma tina in suspans, sa ma lase mut de uimire si fara sa-mi dau seama ce naibii se intampla.

i-am dat nota 7!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!