sâmbătă, mai 2

The Tale of Despereaux (2008)

habar n-am la ce se asteptau cei care au vazut The Tale of Despereaux (2008) si au spus apoi ca este un film prost, dar stiu ca mie mi-a placut si m-a amuzat.
filmul este dragut, simplu si nu incearca sa fie altceva decat un basm animat. fiind un film pt copii, in primul si in primul rand el trebuie sa-i distreze pe cei mici si abia apoi pe cei mari, reusind sa faca asta destul de bine. nu conteaza ca pe ici pe colo mi-am mai pus intrebarea "ma, da' asta ce vrea sa insemne?", copiii oricum nu se vor gandi la asa ceva ci vor ramane cu gura cascata la aventurile prin care trece soricelul.
ca si actiune si efecte filmul nu exceleaza, povestea are mici lipsuri si nu cred sa fie o buna sursa de entertainment pt adulti. dar nici ca ar conta asta atata timp cat copilului ii place de soricel, rade cand vede cum sobolanii tin o pisica in lanturi iar fetitele isi doresc sa fie printese precum cea din desene. menirea basmelor e sa-i faca pe copii sa iubeasca copilaria si sa-si pastreze inocenta si cred eu ca acest film reuseste sa faca asta.
i-am dat nota 8!

trei sobolani Ratatouille nu fac cat un soricel Despereaux !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!