duminică, mai 10

Taiheiyo hitori-botchi (1963)

Alone Across the Pacifice (1963) este un film in care un tip incearca sa navigheze din Japonia pana in San Francisco traversand Oceanul Pacific intr-o ambarcatiune cu vele facuta chiar de el. n-a fost atat de spectaculos pe cat m-as fi asteptat, tinand cont de poveste, dar nici nu m-a dezamagit. as fi vrut totusi mai multa introspectie in sufletul lui de solitar, mai multa psihologie, dar m-am multumit si cu ce mi-a oferit filmul. am vazut cum si-a construit el barca, cum a strans bani pt ea, ce echipament a folosit, ce provizii si-a facut, cum arata o furtuna in Pacific, ce presupune calatoria asta si cam atat.
desi e simplu si fara pretentii, filmul e placut. cu toate ca imi era somn a reusit sa ma tina treaz pana la sfarsit.
i-am dat nota 7!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!