duminică, mai 10

Frost/Nixon (2008)

nu sunt american, nici ca mi-as dori sa fiu, si astfel nu stiu cum a stat treaba cu Nixon si Watergate decat din auzite. asa ca nu stiu cat de relevant este filmul Frost/Nixon (2008) pt ceea ce s-a intamplat atunci si cata acuratete exista in informatiile pe care le ofera. de aceea m-am uitat la el doar ca la un film artistic si nu ca la o prezentare a istoriei, iar ca film mi-a placut. nu am foarte multe sa spun despre el intrucat povestea nu e genul care a aiba o morala, care sa te schimbe ca om ori care sa te puna pe ganduri. m-am uitat la film si m-am bucurat ca vad ceva frumos si nu o porcarie, cam asa s-a intamplat treaba.
actorii joaca bine, filmul e frumos, are farmec si nu dezamageste. totusi, la un moment dat mi s-a parut ca Nixon ar fi rasist.
i-am dat nota 8!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!