miercuri, mai 6

Revanche (2008)

se pare ca pe lumea asta se fac si filme care te plictisesc, dar impotriva carora nu poti sa spui cuvinte urate. cu toate ca la un moment dat n-am mai suportat si am dat fast forward, Revanche (2008) nu-i un film rau si nici nu-mi pare rau ca l-am vazut.
filmu' e drama cu accente psihologice si introspective despre comportamentul oamenilor in situatii grele. un barbat se iubeste cu o prostituata. ea e nevoita sa fuga de la bordel si el o ajuta. pt ca viata e grea si mai e si pe bani, el se hotaraste sa jefuiasca o banca. bineinteles ca o jefuieste si ca lucrurile merg rau.
Revanche asta e previzibil de la inceput si pana la sfarsit, nu are muzica, nu are efecte de nici un fel, este minimalist in toate alea, iar ritmul e lent si fara fluctuatii de intensitate, ceea ce-l face sa fie plictisitor in marea lui parte. dar, cu toate astea, filmul nu displace.
marele lui atu este tehnica regizorala. personajele se misca liber, fac ce vor, spun ce vor si actioneaza asa cum le vine. regizorul nu se implica nici un moment in viata acestora, este neutru si lasa povestirea sa decurga in mod natural. din pacate, s-a lungit prea mult la unele faze. arta arta...dar sa si binedispuna.
i-am dat nota 7!

hai ca mi-am adus aminte :)
un alt film de acelasi gen, pt cine prefera, este Red Road (2006). spre deosebire de Revanche, acesta nu e atat de previzibil, e ma misterios, mai dramatic si te tine mai bine in transa. lui i-am dat nota 8!

^^^^^^^^^^^^^
in continuare mi se face greata cand ma gandesc sa vad si un film american...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!