duminică, mai 24

legea compensatiei

legea compensatiei exista, iar dupa furtuna sigur vine soare.
nu stiu exact cum functioneaza legea asta, dar eu am incredere in ea :)

acum mi-am dat seama ca daca imi cumparam echipamentul inca de anul trecut, acum as fi regretat.
si acum un an imi taraia curul sa plec, insa timpul pt pregatire era prea scurt iar banii pt echipament intarziau sa apara. pana la urma n-am mai plecat nicaieri si am ramas acasa.
si mai bine ca au intarziat si nu mi-am cumparat ceea ce aveam nevoie pt ca anu' asta mi-am luat lucruri mult mai bune si mai cu cap decat as fi facut-o atunci :D acum am avut timp sa studiez, sa ma documentez si sa aleg ce e mai bun. chiar daca la final voi fi cheltuit mai multi bani decat as fi facut-o anul trecut, cel putin stiu ca mi-am luat lucruri bune.

Un comentariu:

  1. Every cloud has a silver line and you've found it! Nu ai avut ce ţi-ai dorit, dar ai de ce ai nevoie.

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!