duminică, mai 24

K2 (1991)

am revazut primul film cu munti pe care l-am vazut in viata mea, K2 (1991).
ca si atunci filmul mi-a placut si m-a binedispus, caci e fain si numai bun pt cei care au microbul alpinismului, dar de data asta am vazut si cum a fost facut. desi are farmec, adrenalina si scene de actiune care te tin cu sufletul la gura, filmul scartaie destul de mult atunci cand vine vorba de acuratete. habar n-am cum se face o expeditie pe K2 sau orice alt optmiar, insa in nici un caz precum cea din film...incepatori care au parte de o aclimatizare precara, apoi urca fara oxigen si fac bivuac la peste 8000 de metri, asta e prea de tot! de s-ar urca pe K2 asa cum au urcat aia in film, pana si eu as putea ajunge acolo :D
i-am dat nota 8! mai mult asa din nostalgie :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!