marți, aprilie 21

vine o vreme in viata cand vrei sa fii sus pe creasta

pe la sfarsitul anului trecut ma gandeam eu ca anu' asta vreau sa-mi definitivez noul stil gorgeous si sa-mi iau geaca de piele cum am vazut eu in filme si sa ma imbrac fistichiu si sa moara lumea. pana la urma n-am mai reusit sa fac chestia asta, nu mai stiu ce am facut cu banii ca in vant nu i-am aruncat.
acum, insa, imi taraie fundul sa-mi iau echipament pt munte. asadar...adio geaca de piele si gorgeous, io vreau sa ma duc la munte sa stau 7 zile pe creasta si sa port doar 2 tricouri si 1 singura pereche de pantaloni (asa cum am facut acum doi ani cand am fost in Bucegi si apoi in Maramures). ca sa vezi asa cum se schimba omul si cum bate vantul prin prioritati si stiluri... :D
de vreo 3 zile tot stau cu nasul pe situri si forumuri cu echipamente, tot cantaresc ce e mai usor si mai bun, ce imi pot permite, pt ce trebuie sa strang bani. cand ma gandesc la cel mai fain cort pe care l-am gasit si care cantareste numai 1,36 kg, dar care costa aproape 400 de dolari, parca imi vine sa-mi vand trupul placerilor doamnelor generoase ca sa fac rost de bani si sa mi-l cumpar (oferte, careva? :P). de second job nu se poate pune problema din lipsa de timp iar de marire de salariu cam greu pe criza asta.

oricum...interesanta si amuzanta trecerea asta a mea de la geaca de piele la 2 tricouri :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!