vineri, aprilie 3

multe traieste cel care se scoala de dimineata

nu stiu daca asta inseamna sa-ti traiesti viata, dar mie imi place cand seara imi aduc aminte ce am facut dimineata si simt ca asta s-ar fi intamplat cu multe zile in urma, nu doar cu 13-14 ore inainte. simt astfel ca am avut o zi plina, iar cand imi aduc aminte cate evenimente notabile mi s-au intamplat sau cel putin cate chestii am facut de-a lungul zilei, ma simt foarte incantat :)
luni, spre exemplu, am luat la ocazie un german care venise sa viziteze Romania. avea doar un rucsacel in spinare, un dictionar de conversatie germano-roman si dorinta de a vedea Constanta. vreo ora cat am stat cu el i-am povestit despre romanii nostri badarani, despre Delta, Sighisoara, Sibiu, Cluj. nu mi s-a mai intamplat un astfel de lucru pana acum, asa ca il trec la categoria evenimente notabile. asta s-a intamplat pe la miezul zilei, ca ziua e lunga si nu se terminase inca. seara am reusit sa-mi calc pe principii, sa experimentez de dragul experimentului, sa fac niste ochi sa rada si altii sa planga.

concluzia e ca viata e al naibii de frumoasa si chiar traiesti ceea ce iti oferi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!