sâmbătă, martie 28

ora pamantului la romani, adica sa va ia gaia ba (III)

astazi e Ora Pamantului, 60 de minute in care ar fi frumos ca toti oamenii de pe planeta asta sa stinga lumina si sa opreasca toate aparatele care consuma energie electrica (inafar' de cele medicale si asemeni lor, evident!) si sa se bucure de frumusetea, senzualitatea, misterul si linistea intunericului. dar si sa mai lase planeta asta sa respire linistita macar pt 60 de minute.

vreau si eu sa particip, dar sa-mi bag picioarele daca stiu cand e ora aia. am intrat pe situl oficial al acestei actiuni, orapamantului.com, si pe nicaieri nu vad scris cand se va intampla marele eveniment. pe situl international am gasit informatia, dar pe asta romanesc nici atat.
in fine, intr-un sfert de ora se va intampla treaba asta, de la 20:00 si pana la 21:00 (sau 20:30 cum am vazut la straini), asa ca eu ma pregatesc sa inchei pe aici si sa ies afara sa ma dau cu bicicleta.
nu ca nu as face treaba asta in fiecare zi, ca sa nu-mi iasa vorbe si sa mi se spuna ipocrit. la serviciu ma stie lumea ca "ala care stinge toate luminile" pt ca de fiecare data cand vad un bec care merge degeaba, cum ii dau shut down cu toate ca asta ii deranjeaza pe colegii mei confortisti care se sterg pe maini dupa ce se spala cu 3 servetele de hartie, in timp ce mie imi ajunge doar unul.

in fine...ideea e ca situl in limba romana al acestei actiuni suge, ca mai toate chestiile romanesti, din pacate...
auzi ma, sa faci tu site in care sa promovezi o chestie dar sa nu spui si la ce ora este. that's sooo LOL =))

2 comentarii:

  1. Eu nu am stins nimic. Nici macar compul. Pentru ca eu inca nu am uitat cum Ceausescu & gasca lui imi stingeau lumina saptamanal in cate o seara si stateam la lampa cu gaz.

    Si pentru ca a stinge azi lumina ar echivala pentru mine cu un semn de suprema ipocrizie. Atunci l-am omorat pe Ceausescu. Iar azi sa fac lucrul pentru care l-am condamnat ?

    Iar faza cu poluarea si incalizirea globala.... bleah, doar sloganuri.
    Daca ar fi cineva interesat cu adevarat, ar planta copaci. E singurul lucru care ar ajuta pe bune planeta.

    Pace tuturor !

    RăspundețiȘtergere
  2. si uite asa mai moare planeta un pic si capra vecinului mai mult...

    Darael, sa stii ca eu n-am nimic personal cu tine, ci doar cu ideea pe care o expui tu si pe care o intalnesc la o groaza de semeni de-ai nostri.
    atitudinea asta o pot compara foarte usor cu a tuturor romanilor care de ciuda ca pe vremea lui Ceausescu n-au avut libertate sa faca ceea ce vor, acum isi fac de cap in numele democratiei. si sa irosesti resursele energetice ale planetei inseamna la fel de bine "a-ti face de cap" pe cat inseamna "imi bag pula in ea de planeta, eu sa ma distrez".

    eu inteleg ce spui tu si ai dreptate ca e o ipocrizie sa stingi lumina acum si sa stai cu ea aprinsa tot restul anului.

    auzi tu, poluare si incalzire globala :)) ce concepte idioate, sloganuri de rahat LOL =))

    hai sa-ti spun o faza. luna trecuta am avut bicicleta la Bucuresti. inainte de a o duce acolo am spalat-o in cada cu dusul si detergent special. la Bucuresti m-am plimbat cu ea prin oras vreo 4 ore si in rest a stat intr-un birou de pe Calea Victoriei. stii cum arata bicicleta mea acum? e plina de praf de zici ca nici n-as fi spalat-o...
    explica-mi tu mie de unde e praful ala, ce are a face poluarea cu asta.

    hai sa-ti mai spun o faza interesanta. eu sunt astmatic si alergic la praf. acum 7 ani eram cu tata in masina si stateam in trafic la Universitate, tot in Bucuresti, si mergeam cu geamurile deschise. si stii ce am patit? am facut criza si n-am mai putut respira din cauza prafului pe care il inhalam stand in trafic.

    hai sa-ti mai spun cum am simtit eu incalzirea globala pe pielea mea.
    anul trecut, prin iulie, intr-o zi de vara caniculara mergeam cu masina pe autostrada. in masina era extrem de cald, atat de cald incat ma molesisem de tot. AC nu am iar bordul se incalzise si toata caldura aia ma lovea pe mine in tample.
    iar la un moment dat am adormit la volan...

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!